saknar

Jag har det bra, jobbar och när jag är ledig så hinner jag träffa mina vänner. Det va helt underbart att få träffa Sandra igen i helgen. De va bara kort men det va såååå underbart. Men även om jag har de bra så saknar jag mina underbara brudar, gänget med dom härligaste skratten, min andra familj. Alltså laget. Alla i älskade RÅs LB. Det har gått en vecka sedan vi hade vår sista utomhusträning på ett tag nu. De känns tomt. En vecka känns som en månad, minst. De känns tomt att inte åka dit på kvällarna, känns tomt att inte ha en match varje helg att vara nervös inför. Alla snapchats om hur nervösa alla är och Aleko's underbart taggande rim. Jag helt enkelt saknar mitt älskade lag. Även om ni säkert vill spy på mig ibland, och jag på er ;) å även om det inte alltid ha känts så kul att behöva åka på träning så är det tomt utan det. Känns som att det saknas något i vardagen.
"Det är inte förrän det är över, som man saknar det"

Kommentarer
Postat av: Aleko

Nu fick jag lite hemlängtan. Saknar er och bollen, men mest er. Puss!

2013-10-25 @ 08:45:44
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: "Mammsen" nr 2

Åh, skruttan, tur vi tränade idag!! O imon ses vi igen!! Skönt o träffa familjen;) Puss!

2013-10-31 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0