kanonbra helg

Min helg har varit helt kanon. Fredag började med lite shopping med Elin! Sen hem till Camilla ihop med 12 underbara tjejer från laget :) blev en trevlig fotbollskväll! Lördag softade jag innan det bar av till Vaggeryd för match. Blev 2-2 (1-0). Jag och Denise fick dela på matchen så i andra halvlek när jag satt på bänken höll jag på att frysa ihjäl ;) haha. Men sen var det snabbt hem och fixa sig inför pubkvällen som gällde. Det blev verkligen en lyckad kväll :) Söndag åkte jag till Maggan och lilla Gunnar för att snacka skit och mysa :) gav Gunnar en månadspresent med för idag blir han en månad :) så himla söt :) På em/ kbällen åkte jag och lilla vovven till min jobbarkompis och busade. Hon var helt överlycklig över alla som ville leka med henne :) påvägen hem somnade hon direkt i bilen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0