bästa på länge

Jag har haft den bästa helgen på länge! Fredag tvingade elin med mig på fest, bra att hon gjorde det för hade super kul. Först på bruket sen vidare till parken :) När vi vaknade åkte vi och köpte mysfrukost och sen kollade på film :) På kvällen var jag med familjen i halmstad och firade att mamma fyllt 50. Trevligt :) Söndag var jag först på träning för att sen fara till A6 och Ikea. Fick med mog massa bra hem :) nöjd tjej åkte direkt till Maggan och Anders för att kolla på lillkillen :) herregud så söt :) skönt att få träffa maggan igen med :) <3 Efter det for jag en snabbis till bästa tjejerna, Mathilda, Malin lisa och carro :) myspys. Helt klart en underbar helg. Fullt schema med bara med bra saker :) Nu ska jag dra till jobbet snart :) pusshej

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är bäst älskling !! <33

2013-03-05 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0