saknade vänner

Underbara Carlsson har sovit hos mig inatt :) Skräckis igår så vi var livrädda :P Sen pratade vi planer för sommaren och mådde bra igen :P På morgonen fick vi besök av sötisen Ohlin, vi ville träffa henne innan hon åker tillbaka till skolan å vi inte ses förän till sommaren igen :( Ha det finast vännen så hörs vi snart på sms å face <3
Nu blir det ikea sen ikväll blir det bada tunna med mina sötpojkar :)
 
 
För övrigt så saknar jag mina underbara tjejer och vill tillbaka till varmen och alla underbara stunder med er!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ohlin

Kommer sakna dig så mkt gumman! :( <3 <3

Svar: jag kommer sakna dig med :( men snart hälsar vi på dig :) <3
Malin

2013-01-05 @ 13:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0