karamellbak, vin och film

 
en underbart lugn och mysig dag. Först frukost med mamma och pappa. Sen lata mig på sängen en stund till. Sen var det montering av möbler som stod på schemat. fick då besök av hilda, så sen softade vi en stund till med film i sängen. När energin var tillbaka satte vi igång med karamellbak i några timmar :) mysigt! När hjalmar kom så satte jag igång att laga mat, när vi skulle kolla film så kom cissi och kidsen på besök. Vad passade då bättre än vin, cola, glass med varmahallon och maränger :) nu ligger hilda hjalmar och jag i sängen och snackar skit ;) sova?! De kan vi göra en annan natt!! :) trots min super onda hals och trötthet så har det varit en underbar helg och även om jag älskar mitt jobb och saknar det så hade jag velat göra om denna helgen, för att ha det lika bra igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0