exakt ett år

 
För exakt ett år sedan så var jag min färsta dag på mitt jobb idag. Ett helt år har gått och jag bara SÅ älskar mitt jobb. Känns sjukt att det redan har gått ett år :) Även om det ibland känns som att jag hade velat ligga kvar i sängen när klockan ringer, så saknar jag det alltid när jag inte är där!
Denna veckan blir det bara korta dagar :) soft!
Och ikväll börjar träningen utomhus :) lycklig blir man bara men tänker på det! Då ska jag glömma skoskav och den jobbiga förkylningen :)
 
För övrigt så var nyår kul, var hos Emmeli och Markus. Mkt folk, god mat och skön stämning :)
Markus gav mig ett stort fett blåmärke :P hahaha han är för söt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0