underbara helg

Jag har haft en underbar helg :)

Började med att fara på bio i Växjö med Elin, han gå i lite affärer innan med :)
Lördag var det upp tidigt som gällde för att åka till Jönköping med tre underbara brudar. blev massa shoppat, älskar de :) på kvällen när vi var dö trötta så åkte vi till carro för myskväll. Lagade mat, gjorde ansiktsmask och snackade massa.
Söndagen upp för att åka yill kyrkan och kolla när söta saga sjöng :) sen hem och ladda om för match. Sista matchen med nuvarande laget i refteleås. Kändes dö tråkigt när jag insåg att de verkligen var sista. Tur jag får träffa tjejerna ändå :) för min del gick matchen bra men fick döden ont i skuldrorna. Haha. Så idag blir det att fara till rozitha efter jobbet :)

Kortfattat kan jag bara säga att min helg varit helt underbar och innehållit sånt jag älskar :)

Kommentarer
Postat av: Alek

Härligt att helgen varit bra, och du spelade himla bra igår! :) Och vi måste fortsätta ses allihopa ändå, även om det inte blir samma lag på plan som förut! Puss!

2012-10-01 @ 12:10:21
URL: http://hejklassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0