spyr på mina känslor!

Jag har så sjult mkt tankar när det gäller fotbollen. Jag tänkte dela med mig lite av dem. Till att börja med så älskar jag verkligen laget. Och då menar jag verkligen ÄLSKAR!! Dem har kommit in i mitt liv och förändrat massa till det bättre. Det är ett gäng helt underbara tjejer. Och det är detta som gör det så svårt med. Jag känner helt ärligt att jag är för dålig för detta lag, jag är för negativ och blir för arg när de andra försöker peppa mig. Att jag är som jag är har med min bakgrund och personlighet att göra. Jag vill inte vara som jag är men det är ett svårt kapitel att skriva om. Mina negativa känslor styr liite för mycket. Jag vet inte hur jag vill ha det men som det är just nu så tränar jag varje träning och vill verkligen. Men när jag bara har ont och det sedan skiter sig så blir jag så sjukt ledsen.. droppen var i helgen då jag va sjukt laddad för match. Hade sett fram emot att spela och att träffa tjejerna. Efter bara någon minuts uppvärmning blir jag helt kallsvettig och måste inse att jag inte får spela den matchen. Då blir jag bara så sjult ledsen. Eller nej snarare besviken och arg. Känner mig helt utbytt, hade heller tagit ett rött kort och satt mig för det. Jag försöker hålla humöret upp men det känns verkligen som jag är utbytt, "hej och hopp sätt dig på bänken du är för dålig" typ. Tredje matchen i rad som jag inte kan vara med fullt ut på. Det är i min värld inte okej och tar sjukt mkt på mitt psyke. Det är inte såhär jag vill ha det. Då lägger jag heller ner. Efter en natts tänkande och diskuterande med mig själv så kom jag fram till att så får det bli. Jag har haft tankar om detta ett tag nu och ena dagen vill jag spela och nästa är det inte värt det. Jag är för dålig för detta laget och de ska ha något så mkt bättre. Berättade precis hur jag känner för laget igår. Tårar och diskutioner. Men samtidigt så vet jag att man säger mkt bara för att vara snäll. Det är just detta som är svårt. Hade det inte varit för att laget är fyllt av underbara människor så hade detta varit ett lätt val. Jag trivs verkligen med er. Det är kanonbra och snälla tränare med. Fan jag vet inte vad jag själv vill. Veliga Malin! Det ända jag vet när det gäller detta är att fotbollen och alla underbara vänner den gett mig har en sjukt stor plats i mitt liv och jag älskar er verkligen! Jag vill verkligen vara en av er och spela med er men jag är för dålig.

Kommentarer
Postat av: Alek

Men kära söta Malin, lyssna nu på det här...



Jag säger absolut inte det här för att vara snäll eller något sådant, men jag vill verkligen inte att du ska sluta! VERKLIGEN inte!! Du är så himla härlig, så glad och sprallig och allt det där positiva man vill att en människa ska vara. Att du sedan är negativ på plan ibland, det är ju en annan femma. ;) Men om du vill spela, vilket jag hoppas och tror att du egentligen vill, så kan du! Allt sitter i huvudet och det är du som sätter dina egna begränsningar! Jag hoppas innerligt att du väljer att fortsätta, för jag diggar dig som tusan! Puss!



2012-05-01 @ 11:21:44
URL: http://hejklassiker.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag håller med Alek ! Du är en helt fantastisk tjej och att det går lite sämre ibland och lite bättre ibland, gällande fotboll, får vi alla uppleva. Jag hoppas verkligen att du fortsätter med fotbollen Malin! Om du väljer att göra det, får vi som lag hjälpas åt att fixa de små bitar som ibland inte fungerar riktigt som man vill. Vi kan klara detta! Tillsammans! ♥♥

2012-05-01 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0