olika regler

Jag är trött på livet, trött på att alltid vara små sjuk. Speciellt såfort man är ledig. Och jag är trött på att ha så stort ansvar, de är jag inte van vid och vill bara vara liten och skita i allt igen. Jag är trött på att le och vara trevlig. Jag vill skrika hur skit jag tycker att vissa beter sig. Jag vill säga upp all kontakt med vissa personer ibland. Jag vill kunna skrika att jag hatar personen i fråga men jag vill oxå kunna säga förlåt och glömma det någon dag efter. Jag hatar när vänskapen har olika regler. Jag hatar när jag inte vet vad jag själv vill. Och jag hatar när det inte blir som jag önskar att det skulle vara. Jag hatar att göra saker jag inte vill för att andra vill det. Jag hatar att denna kvällen känns sjukt jobbig. Men jag älskar mitt jobb, jag älskar mina vänner och jag älskar livet ibaland, bara inte just ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0