happy time

Min helg har varit kanon. Fredagen blev det match i bredrayd med en vinst och sedan mat på bambu. Lördagen bar det av till boda borg för att leka lite ;) firade Markus och Andreas. Sen åkte jag hem för att fira Saga som fyllde 7år. Sötan! Kvällen sög och blev inte alls som jag ville. Men så kom denna dagen och jag åkte iväg till forsheda för atg åka Inlines med Saga. Gud vilken vilja ungen har, stört skön :) sen åkte jag med 14 underbara tjejer till egnahem för att spela match. De sög. Jag sög och vi förlorade. Men kvällen blev bra ändå. Var hos Niklas med ett härligt gäng och kollade film :) nu ska jag snart sova för att orka med min favvo dag på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0