det låter väldigt underligt, men jag har bara regn hos mig!

Helgen har varit fantastisk. Fredag blev de grillning, snack, planering, spel och drick med de 8 tjejerna som jag om en vecka sitter på flyget till Egypten med. Allt är under kontroll ;) sedan hann jag med att tatuera mig mitt i allt med :) sov med endel av flickorna för att på lördagen fara iväg och göra mitt hår rakt istället för lovligt. så skönt. Emelie är så duktig :) efter det åkte jag hem, packade fotbollskläder sen for jag till majmaj för att ut och gå och sedan vidare till mossebo där det blev grillning, vin, mys och slapp. Så skönt, helt kravlöst och i underbart sällskap. Söndag efter att vaknat i mossebo, ätit frukost och så, då bar det av till Gislaved för att spela match. Första halvlek gick kanon. Andra va mindre bra. På kvällen hade vi lite besök. Mysigt :) helt klart en bra helg. Synd dem hår så Gött. hade velat hinna med SÅ mkt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0