se men inte röra

Bara tanken på att en bok jag vill ha inte kommer komma innan onsdag får mig på dåligt humör. Men eftersom jag inte beställt boken än får jag skylla mig själv. Men förlaget borde ju fatta att jag vill läsa just denna bok och bara skicka den ;) tycker man ju. I övrigt är jag en dålig människa. Skäms när jag tänker på det. Jag bryr mig inte om mina vänner längre, eller jo det gör jag men jag orkar inte visa det. Inte ens när jag vet att dem i perioder behöver en vän som mest. Och jag gör saker jag vet att man inte får. Ändå ångrar jag mig inte förän dagen efter och det skulle äbdå kunna hända utan tvekan igen. :/ som sakt, jag är en dålig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0