Tingeling!

För andra gången på en vecka har jag drömt att jag ska föda, humm...
Båda gångerna har det varit en Tingeling som jag fött. Herregud lixom. Jag som i drömmen har vatt helt sjukt fet. jag drömmer verkligen sjuka saker :/


För övrigt så vill jag ha tillbaka myskvällen med tjejerna!
God mat, massa bad, lugn musik, goda frukter, lek och tävlingar. Bastu, ansiktsmask, snack, massage och hårinpackning!
En helt underbar kväll hos Elli med Alexandra, vickan, JO, Emelie, Sandra och Mathilda! Ni är för mysiga!




På tal om laget så har jag tränings förbud denna veckn, vilket verkligen känns skit. Vad har hänt med mig, jag längtar tills jag får träna och då är det något fel :/ Men det är väl kanske för att jag älskar laget :)
Tror att jag tänker att tjuva lite på det där och kanske testa träna lite imon ändå :)

Har precis med Cissi, är glad att vi blivit så bra vänner :)
Och nu ska jag kolla klart på filmen jag började på innan :) Men först lite snack med syster :)





Sötaste lillkillen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0