sad

Känns som jag inte gör annat än klagar på livet i min blogg.
Men det är skönt. Och för mig är det ett sätt att få ur mig det. Så om du inte vill läsa om mitt klag så stäng ner.

För tillfället känns de mest skit.
Som jag nämnt innan så orkar jag aldrig vara social. Det blir bara att jag stänger in mig på mitt rum. Jag önskar att jag inte ska välja att göra så. Inget blir bättre av det. Men så är fallt och jag är gald att jag iaf tvingar mig själv att åka på träningarna. Jag önskar även att jag skulle kunna vara ärlig. När vänner frågar mig hur jag mår, då blir mitt svar självklart att det är okej och bra. Jag ljuger. Det är inte bra, inte okej. Men det är de svaret man förväntas ge.

För övrigt så ser jag inte fram emot helgen, jag kommer vara ensam hemma och det ska vara sjukt kallt ute :(


Kommentarer
Postat av: Alek

Jag är väldigt glad över att du orkar ta dig iväg på träningarna, bra jobbat igår förresten! Och du, man kan inte alltid vara stark.



Kram

2012-01-31 @ 20:49:36
URL: http://hejklassiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0