glittrande!!

Denn helgen har varit helt glittrande bra. Som en mysig stjärna som lyser starkast på himlen! :) Började med examensfest för mig på fredagkvällen. Fina paket och ett underbart sällskap! Ni är fina! Lördagen spenderades först med majmaj, promenad och mkt snack. Sedan för jag iväg med Cissi och kidsen för att leka med dem. Hem, slänga ihop de sista i fotbollsväskan och iväg för att spela cup. Taggade till tusen går vi på plan med ett leende. Jag skadade mig efter typ 3 min. Spelar ändå matchen ut och kan sen inte gå knappt. Efter svordomar, lindat ben och en aning mkt smärta är det bara att inse att det går inte spela mer. Depp,depp!!! Men tur jag har världens bästa vänner, ni är kärlek! En sen kväll i hallen blev de och sen hem till Malin för mys med endel av laget. Sen hem till Elli, både jag och hon var nog för trötta, skrattade åt allt och inget. En underbar dag och kväll trots smärtan som gjorde att jag efter 1,5 år fälde några tårar faktiskt (Då är det illa). Idag har varit en lugn dag. Mat hos mormor och fira morbror. Mys med familjen Underbar och nu ska jag hoppa i säng för att möta en ny vecka :) och förresten, jag älskar mitt jobb. :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och vilken tid var dansen runt granen, inte kl 14 när vi var där!! Bra Malin att gråta lite, kanske inte behöver bli en lipsill som jag! Kram på dig o tack själv

2012-01-16 @ 07:43:35
Postat av: Jeanette

Malin!

Blir så glad av att läsa ditt inlägg!!!

Ett stort grattis till examen - vad du är duktig och va kul att du gillar nya jobbet.

Tusen kramar från mig! <3

2012-01-16 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0