Första dagen!

Först och främst vill jag tala om att jag har haft en kanon nyårsafton! Det var väldigt trevligt och mysigt!

Sedan vill jag säga att jag idag har haft min första dag på jobbet! Jag trivs bra och allt verkar kanon. Har skrattat massa idag och hoppas att det kommer att fortsätta så. Känns så skönt att allt snart ordnar sig i mitt liv. Inte för att det inte har varit kul att plugga, det har ju varit sjukt slappt med undantag ibland givetvis. Men nu känns det som att det blir lite mer struktur i mitt liv och att jag kanske kommer att må lite bättre med lite mindre ångest mellan varven. Hoppas på det iaf. Känns skönt med en liten "ny start" i livet iaf.

Till sist innan jag ska hoppa i säng och sova så vill jag bara säga att jag älskar fam Underbar och fröken Magnusson. Utan er vet jag inte vad jag skulle göra. <3



"Jag märker inte längre vad som görs, jag stör mig på ett ljud som inte hörs"
-LW <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0