saknar

Jag saknar tiden i Halmstad känner jag nu. Alla sena promenader runt stan i panik att någon är efter oss. Alla dagar jag låg i Elins soffa och hon läste om alla könssjukdommar för mig. Jag saknar när vi varje eftermiddag spontant sprang ner på stan och shoppade. Alla gånger vi drog våra förbannade väskor till tåget. Jag saknar när vi bäddade ut min soffa, drog ner gardinerna och kollade på film hela dagarna. Jag saknar när vi köpte 10kilo köttfärs och gjorde köttbullar en hel dag. Jag saknar när vi sprang till blatteaffären och var livrädda varje gång. Jag saknar när vi cyklade långa turer till havet och genom hela Halmstad i timmar. Jag saknar när vi köpte nybakade fraller och hade mysfrulle. Jag till och med saknar att gå upp på mogronen i minusgrader för att fara till skolan. Ja, jag till och med saknar Elins sjukt starka soppa. Elin, jag saknar tiden med dig, när den va som bäst! Tiden i Halmstad med dig kommer jag aldrig glömma. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig med, och allting. Hela dagen, varje dag <3

2012-02-08 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0