sista lördagen för i år :)

Underbar kväll igår med mina fina väninnor :) hihi..
Bad, mys, bastu, goda frukter, mer bad, tacopaj, massa snack om allt och inget, fest planer, kladdkaka. De stunderna är guld världa :)
 
Idag blir det shopping med bästa Elin. Inget kan gå fel när jag få träffa dig igen :) Älskar att vi har börjat umgås mycket igen. Jag behöver inte ens säga något du vet vad jag menar och tycker ändå :) <3
 
 
 
 
"När vintern gömmer dina spår, så att du inte hittar hem
när du är vilsen i en vinternatt igen.
kom ihåg mig då"
-LW <3

Kommentarer
Postat av: Alek

Var supermysigt igår ja! :)

Är sjukt glad över att vi blivit så bra vänner jag med! :) Let's make 2013 till ett sjuhelsikes bra år!! <3

Svar: vi ska göra det tilld e bästa året! och bäst av allt ska Åhus bli!!! <3 <3
Malin

2012-12-29 @ 15:44:44
URL: http://hejklassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0