Gott nytt år!

 
Sista löprundan för i år :)
 
 
2012 har varit ett fint år, inte ett helt perfekt och inte det roligaste året men det har absolut varit ett bra år.
Jag har fått sjukt kul och underbara minnen under året att bära med mig. Året har varit fullt med ljusa stunder som får mig att må bra. Det har även bjudit på jobbiga, ledsama och för jävliga stunder. Men det är de ljusa och de som är fyllda av glädje och skratt som jag kommer at ta med mig. 
2013 ska bjuda på ännu mer underbara stunder med allt som får mig att må bra, för det har jag bestämt! :)
 
Gott nytt år!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jäsika

de måste komma lite regn för att regnbågen ska komma fram! ;).. Gott nytt år på dig!! ses i kväll!!

Svar: det har du ju rätt i vännen :)
Malin

2012-12-31 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0