friendship over

 
Jag tycker inte att det är värt att försöka längre ens. Vi kan inte vara vänner så är det bara. När man ständigt bråkar, om vad det än gäller. Du fattar inte att jag har gått vidare, jag är inte som jag var när vi blev vänner.  Vad jag än säger vad jag än gör så har du alltid en jävla massa att klaga på mig för. Du vill att jag ska vara någon jag inte är, då är det inte värt det. Jag försöker inte göra om dig så varför vill du göra om mig. Det blir ändå inte äkta.
Ledsen men jag kan inte vara den du vill att jag ska vara.
Enda gången du hör av dig till mig är när du vill att jag ska tycka synd om dig. Och svarar jag inte tillräckligt fort så är det fel på det med. Jag har ett helt annat liv idag och fullt upp med jobb och mina intressen. Jag lever inte med min mobil i handen och är inte tillgänglig 24/7.
Jag orkar inte ta mer skit från dig, det finns inget som är positivt i vår vänskap så nu skiter jag i den.
 
friendship over
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0