28 sanningar om mitt liv

 

Berätta sju sanningar om dig själv;
1. Jag kan ofta bli rädd för mig själv och mina tankar.
2. Jag bryr mig hellre om andra än mig själv.
3. Jag är shopping beroende och hittar på anledningar för att få shoppa.
4. Jag är totalt livrädd för fåglar och tror att de ska picka ut mina ögon.
5. Jag gillar att slåss och muckar gärna på dansgolvet.
6. Jag vill bara ha det jag vet att jag inte kan få.
7. Jag hatar lyckliga människor, det gör mig irriterad.


Sex sanningar om hur du var som liten;
1. Jag var sjukt envis.
2. Jag var bortskämd
3. Jag var en jäkel på att charma folk.
4. Jag mobbade andra.
5. Jag slogs mycket och hittade på jävelskap.
6. Jag var ganska söt


Fem sanningar om ditt kärleksliv;
1. Det första jag tittar på hos en kille är händerna och rumpan.
2. Jag gillar bara killar som gör allt för mig
3. Jag skulle aldrig någonsin erkänna först vad jag känner.
4. Jag har svårt att släppa in någon i mitt liv.
5. Jag tycker det är sexigt med killar som gillar barn.  


Fyra sanningar om ditt familjeliv;
1. Ingen i min familj har samma intresse.
2. Jag är den tjurigaste i familjen.
3. Jag tycker om mina syskon.
4. Vi träffas nästan aldrig.

 

Tre sanningar om ditt kompisliv;
1. Jag har svårt att hålla kontaken och visa mina vänner att jag älskar dom.
2. Jag har en underbar vän som jag skulle kunna dö för.
3. Jag ställer alltid upp på mina vänner.

Två sanningar om din personlighet;
1. Jag är väldigt bra på att dölja hur jag egentligen mår.
2. Jag har väldigt svårt för att vara social, speciellt med folk jag inte känner.

En riktigt hemlig hemlighet är;
1. Genom att öppna munnen till fel person kan jag förstöra en killes familj helt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0