lite besviken

Humm.. veckorna går fort. Helgerna brukar dock gå ännu fortare. Förra helgen var det match och fest. En underbar helg som gick som jag ville på nästan alla sätt och vis ;)

Denna helgen har jag dock inte sett fram emot ett skit. Låt det bli måndag fort tack.
Jag är sjukt besviken på endel. Trött på att vissa i ens närhet inte kan fatta att man har en egen vilja och sen ska tjuta sig till att man ska göra vissa saker. Ja , för då blir det ju verkligen så äkta och så sjukt kul. Aja bara att bita ihop och se glad ut så blir alla andra nöjda.
Aja, livet går vidare fast man är sur ;) så, som sagt, låt denna helgen gå sjukt fort så det blir måndag och mitt älskade jobb igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0