jag vill bo i en svamp

Hummm.. det var verkligen längesen jag skrev här nu. Fy på mig Men så är det. Livet rullar på, jobbet har börjat och fotbollen med. Känns sjukt skönt att träffa tjejerna så mkt igen. Fast jag har haft en underbar sommar och skulle gärna ha det ett lite tag till :) träffat en underbar kille som jag tycker mer och mer om. Träffat Elin mkt och det bara älskar jag. Har även hunnit träffa familjen underbar en hel del, vilket jag blir väldigt gald av :) Imon är det första matchen för hösten och den spelas hemma mot ett lag vi fick stryk av sist. Haha. Så ikväll laddar vi genom att åka ring, vattenskidor, låga mat och ha gilmmys hos mig :) älskade tjejer! Nehe nu ska jag ut med hunden. Puss på de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0