Så dåligt

Träning hit och träning for. Känns som att det är det enda jag gör efter min praktik. I måndags va jag på sjukt dåligt humör på träningen. Och tisdag åkte jag hem till mamma och pappa lite. Behövligt de med. Sen onsdag va det träning. Och igår åkte jag med bästa tjejerna till ullared. Mår verkligen bra av er <3 tur att vi ses ikväll igen :) och då blir det även hem till familjen underbar och de ska bli sjukt skönt. Saknar dem. Fast det är helt kanon hos majmaj. Vi snackar skit, lagar mat, pratar behövliga saker med ;) och bara har det allmänt bra :) Ne nu ska jag upp. Slutar sjukt tidigt idag och då blir det shopping med syster :). Sen måste jag till cissi och snacka med henne. En miljoner frågor och funderingar kring erbjudanden som jag fick igår. Men hur vill jag göra? Hur vill jag ha mitt liv och är jag verkligen sån? :/ svårt allt känns. Och de går ju inte bara slå av de tankarna heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0