en bästa vän!

Jag är lyckligt lottad som har en bästa vän som alltid finns där. Just nu känner jag att jag saknar henne och våra extremt tokiga idéer och stunder. Men jag vet oxå att även om vi inte umgåtts så mkt nu på sistonde då tiden inte räckt till så blir allt som vanligt när vi ses igen, det är som om vi bara fortsätter där vi slutade. Det finns inget bättre än att veta att hon alltid skulle ställa upp på mig när jag än ringer på dygnet så vet jag att hon skulle finnas där. En bästa vän är en skön trygghet. En bästa vän är det bästa man kan ha. En bästa vän är Elin Magnusson! Jag älskar dig och finns alltid här för dig <3

Kommentarer
Postat av: e

älskar dig som fan. och finns alltid här för dig om du behöver mig! Saknar våra stunder i halmstad, vi borde kanske inte sålt våra lägenheter trots allt. allt köttbullestekande, långa promenader, bilåkande mitt i natten och skitsnack! love you bästa vännen!

2011-09-18 @ 15:03:19
URL: http://miniulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0