deppigt

Den senaste tiden har jag varit sjukt deppig. Sover dåligt och drömmer bara massa jobbiga saker. Jag försöker att hålla käft och se glad ut för att inget ska märkas. Tror jag lyckas faktiskt :) men orkar jag de? Ne de känns fasen som att jag inte gör de mer. Fan. Jag vet inte ens själv vad jag ska göra åt det eller fullt vad det beror på. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra med mitt liv som de är nu för såhär kan jag inte ha de. Och som de är nu känns allt så ensamt, alla är så glada och lyckliga så man vill inte berätta något för dem. Vill ju att ni ska få vara glada och slippa höra!

Kommentarer
Postat av: J

På söndag kommer jag hem, så någon kväll nästa vecka kan vi prata, om du vill! <3

2011-09-17 @ 08:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0