dubbelt upp av de goda :)

Igår när Elin och jag kommit en halvmil påväg till skolan får vi panik och kör istället mot IKEA för att trösta oss själva. Trotts att vi är dåliga så känns de bra att snacka massa igen. Idag var jag lixom igår, ute och plockade svamp på morgonen. Idag fick jag dock inte punka. Sen åkte jag med Sandra och Mathilda till Skara. Trevlig liten stad det där :) sen körde vi mot Borås för shopping där. De va jag lite bra på för en gång skull :) kul. Sen åkte vi hem. Kollade kattungar som visar sig vara Cyrrys barnbarn. Mysigt. Sen lagade vi mat och hade myspys. :) tack Sandra och Mathilda för en underbart fin dag med er :) Imon är det skola sen träning som gäller. Och så saknar jag familjen underbar jättemycket. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0