Lyssna till ditt skratt.

Idag har vatt en såndär riktigt bra dag, utan att vara så sjukt speciell. Bara vardags bra lixom :) 
Egentligen hatar jag verkligen tisdagar. och ja, jag vet att hata är ett starkt ord men jag menar det verkligen. 
Denna tisdag är ett undantag, den har varit en riktigt bra tisdag. Spenderast med Elin, jobb med examensarbetet och på posten kom en ny one piece och ikväll har jag avslutat massagekursen :)
Så nu är jag massör med :) helt sjukt vad bra min dagar har varit :)


Ikväll ska jag lägga mig med ett leende på läpparna :)



"Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skatt. Och det berättar att du saknar mig i natt, dte gör jag med."
-LW <3


 

Kommentarer
Postat av: J

Bra att du haft en bra dag! :) Jag är ledig i 11 dagar nu (är dock borta i helgen). Hinner du ses någon kväll denna eller nästa vecka? Typ ta en fika eller Bambu eller nåt? :)

2011-11-15 @ 22:52:35
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0