kom ihåg mig.

de va längesen jag skrev här nu.
jag vill bara berätta att jag lever :)
nu för tiden tränar jag kanppt något, bara en dag i veckan. så jag kommer snart att rulla fram.
Umgås mkt med vänner istället och har även blivit endel skola.
Jag kan även med ett leende på läpparna berätta att jag nästa lördag börjar en kurs för att bli utbildad massör :) Något jag velat göra väldigt länge men verken haft ork eller tid till. Så därför är jag nu glad att jag tagit mig i kragen och ska gå den :)

tänkte också pssa på att lite snabbt berätta att mina vänner just nu betyder sjukt mkt för mig. jag skulle aldrig klara mig utan er :)



"när du står ensam kvar på tå, och ytan inte går att nå"
-LW <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0