examensarbete

Det har varit skola, examensarbete och fest bland annat sen sist. Årsfest med Reftele goif. Sägs att den varit roligare och det betvivlar jag absolut inte. Men då de va första gången jag va med har jag inget att jämför med. De va en ok kväll. Jag vann ju bowlingen inom mitt lag :) haha. Och även ett pris till sen. Årets överraskning! För övrigt så känns det just nu som att mitt liv kretsar krig vårt ex arbete. Inte alls så man vill spy på de. Haha. Idag har vi de sista intevjuerna och ska sen bara skriva ihop allt helt :) pluset med allt de är att jag får träffa Elin jämt. Och i måndags blev vi lite väl trötta på arbetet och tog oss en paus för att åka till Olivia och pierca oss. Först ut va Elin och tur va väl de för hon behöll ju lugnet. Haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0