herregud asså

Jag är sååå dålig!! fy på mig som inte skrivit sen två veckor.
men sen dess så har jag vatt i skolan, festat, shoppat, vatt på dejt och haft praktik mm.

förrförra fredagen så var jag och shoppade och på kvällen så var det björn :D
förfest hos elin med grille och mys med flickor. sen fot vi på överraskningsfest hos tobbe. och till sist vidare på BJÖÖÖRN!! hur bäst va de inte! svin kul att anna snuttan ville med oxå :)

lördag var lika med bakisdag. saga och jag va ute och sprang lååångt. Sen softade och sov typ tidigt :) deckade med saga.
söndagen var det kallas för saga med deras släkt och vänner. sen åkte vi på cirkus. direkt när vi kom hem totalt deckade jag på soffan :P hahha.

Veckan efter. alltså förra måndagen, då började min praktik. Där trivs jag super bra faktiskt :)  efter den träffade jag david och han följd även med mig och bytte däck på bilen, sen for jag på träning, hem å duscha sen till melle och saga och sova.

sen hade jag praktik hela veckan. sov i ss hos majmaj. trevligt värre. barnen och daniel va några kvällar och hälsade på. och en dag träffade jag elin med :) jag saknar för övrigt allt skitsnack med henne :) 
 
Denna helgen har vatt lugn, och helt vit! stolt! hahah.
fredagskvällen va lugn med fam underbar och lördags dagen lika så. Va iväg i gislaved på dagen med cissi och kidsen. Sen softa och mys hos dem. på kvällen blev det kolla saade med fotbollstjejer :) trevligt!! på natten fastnade jag och cissi i en film.
söndag blev lugn förmiddag och sen kolla fotboll och sen lagade jag mat till familjen!

nu är de sista veckan på praktik och idag har jag gjort biffar och potatismos till majmaj :) mu har vi tv mys:)

detta blev ett långt, rörigt och kanske väldigt tråkigt inlägg. men men, så blev de idag! 
nattinatti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0