mitt liv i 25 delar

Mitt liv i 25 delar

Jag kommer att skriva lite efter teman nu! så ärre!

1: Om mig själv.
2: Om min familj.
3: Om en väldigt nära vän.
4: Om någon som har påverkat mitt liv.
5: Om en konstig tid i mitt liv.
6: Om när jag var liten.
7: Om en gammal vänskap som jag saknar.
8: Om en hemlig sak om mig själv.
9: Om gamla tider jag saknar.
10: Om min släkt.
11: Om en person som jag kan berätta allt för.
12: Om min fobi.
13: Om min vardag.
14: Om min tid i skolan.
15: Om en semester jag vill minnas.
16: Om en person som jag vill vara med.
17: Om en stor förändring i mitt liv.
18: Om min fritid.
19: Om mina tankar kring ANT.
20: Om hur min förra sommar var.
21: Om vad som får mig glad.
22: Om någonting som jag saknar.
23: Om någonting som ger min ångest.
24: Om mina tankar kring piercingar och tatueringar.
25: om någonting som får mig att gråta. 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0