bra dagar :)

sen sist så har jag fyllt år, shoppat, festat å lite så. :)

i torsdags fick jag paket och sen åkte mamma och jag till halmstad för att jag skulle lämna in nycklarna och ta hem cyklarna. Det blev även shopping där sen :D hittade massa kul :D sen åkte vi hemmåt, mötte upp ica och bytte bil så jag och hon for iväg på annat!
På kvällen kom det folk och firade mig sen. :D kul!

 fredagen spenderade jag med elin :D vi åkte till gislaved och köpte massa melon och så :) sen picknickade vi å snackade skit i flera timar :)
hämtade kidsen och lekte massa, klippte melle och kollade lite tv.
på kvällen åkte jag hem till familjen underbar och sov där sen :) somnade tidigt och vaknade sent! behövligt!

lördagen, alltså igår, var jag på fik med daniel och melker, sen kollade fotboll, grille hos elin och sen förfest för att sedan avsluta dagen på siggs!
där var det sjukt mkt folk och jag hade sjukt kul. var mega glad hela kvällen och fick magrutor av någon snubbe! ahhaha.  porrigt! vilken jävla kväll :)

idag kommer mormor och farmor för att fira mig. sen blir de ut en runda. kanske ska sätta mig på bryggan och tänka lite! yupppi. nu ska jag kolla film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0