This night gonna be a good night.

Inatt hoppas jag på sjukt bra sömn. tummen upp på det.
jag har nämligen inte sovid de senaste nättrena.  magsjukan tog mig. usch fy å blä. det är fan vidrigt.
men nu är jag pigg igen och bara haft lite feber idag. så imon ska jag ta det lugnt på dagen och sen ska jag försöka att ge mig på träningen igen.

i måndags hade jag en fin dag. panik över skolan som fick bli shopping istället. 
sen tog jag kidsen med mig och stack på picknick vid klätterträdet :)
sen på kvällen blev jag dödssjuk. haha

tisdag låg jag sjuk hela dagen. och på kvällen kom kidsen och myste. jag va dock dålig på att vara social. 

idag har jag vatt i gnosjö och sen hos majmaj. 
nu ska jag lägga in bilder från kameran och sen ska jag sova, å jag hoppas som sagt på en bra natt med sömn utan massa drömmar och illamåenden.  


(kidsen på picknick)



"om jag vill kan jag klara vad som helst"
-LW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0