jag drömmer lite till, men jag drömmer fan inte som jag vill!

igår vatt jag depp på eftermiddan och kvällen. sov en stund sen bjöd majmaj hem mig till sig på mat och myskväll :) behövdes. tack vännen!

idag har jag vatt å fixat paket till melker hjärtat!! och sen sovit sen vatt på träning :D

inatt sov jag skit fast jag ville sova gott. jag tog livet av mig själv massa gånger och inget hjälpte så jag fick panik och hade ont överallt men kunde inte dö. men men. hoppas på en bättre natt i natt med bättre sömn.

imon ska jag iväg på läskiga saker. uscha, nervöst.
frågan är om jag vill sova hemma inatt eller hos andra familjen :/ egentligen vill jag sova hos fam underbar men jag har inte snackat med dom.

för övrigt så vill jag bar berätta att jag saknar min fröken elin fisen magnusson!!! <3




"jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns"
-LW



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0