big brother is home

huppihuppi, idag kom min bror mathias tizze fläskot öster hem. jag har inte direkt saknat han så mycket men liiiite ;) så det är faktiskt kul att träffa han igen.

idag har vatt liite jobbigt, inte riktigt så jobbigt som jag trodde. bra att V var med annars hade jag ju dött.

imon blir det mat, bowling och så med gamla laget, ett fint hejdå lixom. och efter det blir det partyparty med nya laget och alla i klubben!! de ska vi tagga fullt för :)

just nu känner jag mig lite nere men ändå inte, svårt att förklara. jag saknar fredagsmyset i familjen underbar, vill på fest fast ändå inte. fuck my life. jag är sjukt kramig just nu känner jag. usch de är inte likt mig med tanke på att jag hatar kramar och att de är en av mina största fobier.. men nu känner jag mig allt lite ledsen och kramig helt enkelt. ge mig mina kids och en kall drink tack!!
 lite sommar med LW live med skulle sitta finfint!





"att säga som det är, så enkelt, så enkelt att bara ett barn klarar av det"
-LW <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0