får adhd på alla flugor!!

Personligen måste jag bara säga att fy fan vad jag hatar flugor. Jag får panik på dem.

Igår blev det liiite shoppat! jag var dock inte nöjd ;)
Hälsade även på Karin! Trevligt!! Tråkigt bara att du sågut att ha så ont. Hoppas du blir bra fort och kan komma hem vännen!

På kvällen var det träning, super kul sådan!
Sen ut och gå och snacka av mig med Cissi!
igår blev jag sjukt besviken och sov svin dåligt inatt!

Idag är jag en latis, spelar sims och duschat två ggr för jag har så tråkigt. 
Men ikväll blir det att fara till Gislaved! Match! Kör hårt nu RefteleÅS!!!




"Som du sa, det är svårt att bli riktigt nöjd.
Det är så lätt att fantisera"

-LW<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0