sooooolig helg :)

i fredags så va de lugna fisken med promenad å grejar hos cissi efter en mysig dag i halmstad med elin och barnen.

lördaglugn dag. badade typ hela dagen :) maggan var med oxå :) trevligt!
sen kom även carro och hennes kille!
på kvällen blev de skidåkning :) de gick svin bra :) trillade dock sen :/

söndag var det upp tidigt som gällde. jobbade med malin på anderstorps motorbana. vi satt bara i solen å sa välkommna typ :D
sen åkte hem och var nere vid vattnet för att sen vara med på sagas barnkalas :) efter kalas så kom elin till mig för att förfesta. sigges va väl kul tycker jag :)
sen snackade jag i tele till halv 9 på morgonen :) trevligt!

igår va de mest bara lugnt fram till matchen på eftermiddagen. vinst satt lika fint som alla mina brännässle-blåsor som jag fick! gaaah så ont.
på kvällen va de grille och sen hem till familjen underbar för att sova där :)

idag vaknade jag utan röst. det börjar dock ordna upp sig :)




"om jag tappar allt igen,
det är möjligt att det händer"

-LW <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0