LW <3

I söndags kom Davve-Pavve hit :) Var mest ute och gick och så :) Mysigt.
Sen kom Elin :) hihi. Vi for till Ljungby för att hämta hem en ny katt till henne. Jag döpte den till Tequila :) sååå jävla mysig liten varelse!
Sen på kvällen var jag hos familjen Underbar :) Vi var ute och gick sen med.

Måndag, alltså igår. Sov jag länge :O och sen for mamma och jag iväg för att fixa massa saker och sen in till värnamo för att shoppa :) tack mamma!!
Sen kom Karin å hämtade mig :). Mysigt! Och på kvällen var det träning! Kallt men kul!
Inatt har varit en jobbig natt. Tackar LW för hans fina röst!

Idag vet i fasen vad jag ska göra. Vill ha sol och fint väder så man kan bada. Men de blir nog sängen hela dagen :)








"Som du kanske redan vet, jag är oslagbar.
jag far hellre framår mot min välja, än jag vänder"

-LW <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0