Life is good!!

Ikcus-fikus tog studenten igår!
Dagen började med att jag och barnen efter frukost hos mig for till Elin för att fixa oss. När alla va snygga och nöjda så åkte vi till Värnamo på utsläppet.
På kvällen var det fest.Marica och Frida hade fest ihop. Hade svin kul och tycker att nästan hela kvällen var super lyckad :)
De slutade med två tjejer och en pojk på mitt lilla rum inatt.
Varmt som fasen och bakis vaknade jag med. Alltså en bra fest :)

Idag efter att jag lämnat av Freddie i ss så for jag på fotboll. Match mot Värnamo.
Träffade Karin lite med ju. Trevligt.
Var inte alls så nervös som jag borde ha vatt inför matchen, men jag älskar spela när det regna så det gjorde mig lugnare faktiskt med. Matchen gick kanon trotts att jag stäckt ljumsken :)
Vinst till RefteleÅs med 4-1. Bra spelat tjejer!

Nu ska jag kolla film och sova för imon bär det av på bus med Elin-pelin igen :)

Life is good!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0