"ge mig mitt godis nu, jävla fan"

Matchen mot gis i torsdags gick bra. Vinst med 1-0. Bra spelat tjejer!

I fredags så åkte jag och Marica akut till Ullared och sen lager 157.
Sen belv de bad med Saga och Melker och sen kollade vi film.
Sen skulle jag hem och sova. Helt slut. Hade inte sovit något knappt natten innan.

Lördagen började jag med att kolla på Skilda världar :) hahah.
Sen kom Elin, vi var på bölmsö och åt glass. Fiska hann vi allt med en stund med, 9 firrar fick vi.
Sen hem till Elin för att laga mat å så :) vi hade myspys med usel film :) haha. Det va Joacim och Adde som bestämde så därför den sög ju ;P
Det belv en sen kväll hos Elin sen med mer fiske och en jävla massa skit snack, jordgubbar och fröken sverige.

Idag orkar jag inget :P ska försöka pallra mig upp och springa en runda så jag kan känna mig nyttig sen.






"Mina tankar och minnen står mig upp i halsen"
-LW



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0