en firre hit å dit!

Sen sist så har jag haft en skit kul helg.
På fredags kvällen kom D till mig för filmmys :)
Lördagen var jag och shoppade sen så var jag hos Elin sen vidare på förfest inför gisleparken och öltältet.
Jag betalade visst dubbelt inträde i parken. Liiite borta kanske. Bråkade och gjorde bort mig. Men jag hade en kul kväll och vaknade i hylte med en snubbe. Med fel snubbe dessutom. Så kan de gå! Men inte fasen gråter jag för de inte ;)
Söndag var det till farmor som gällde. Heeelt sjukt bakis. hahah.
Sen vidare på fotbollsmatch för att se när brudarna spelade. Fick även träffa D innan han åkte hem då :)
Sen hem till fam underbar för promenad med C. Behövligt!

Veckan har varit mys.
Träning och slappdag i måndags. Sen mys hos fam Underbar.
i tisdags var jag och kidsen på higt chaparral. Helt kanon väder och super mysigt hade vi det :) <3
Onsdags var det student. Grattis till alla! jag festade hos felleplutt :)
Igår va slappdag tills Elin kom då vi stack iväg på hemliga saker :) Sen hämta Daniel. Sen åkte vi ner å skulle fiska. Jag fick en stoooor aborre! Läskigt, jag fattar inte varför vi alltid ska fiska fast vi är livrädda för fiskarna. Sen så stack jag hem till fam underbar efetr lite snack med Elin.

Och idag ska jag, Elin, Saga och Melker dra till halmstad och havet :D Underbart! <3

rörigt inlägg men så blir det ibland :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0