4: Om någon som har påverkat mitt liv.

Jag vet inte riktigt vem jag ska skriva om här. Det finns självklart många. Oh absolut Elin, men henne skrev jag ju om förra inlägget. Så jag tror att det får bli Rei.

Rei är en snubbe som jag innan hade som lärare, det var då vår kontakt började.
Jag hade en jobbig tid i livet och han fanns där och skickade sms, mail och ringde till mig när jag behövde det. Till Rei kunde jag säga vad som hellst. Han hjälpte mig med många små problem och lyssnade på allt som jag hade att säga till någon.
Senare så blev han min fotbollstränare när jag kom tillbaka efter en operation. Det blev mest träningar då men öven två, tre matcher innan den säsongen tog slut och laget la ner.
Efter ett ganska långt uppehåll då på nästan två år tror jag så började Elin och jag spela i hans lag i LKF! Ett helt underbart lag som jag haft sjukt kul med. Rei var bra på att berätta vad man var bra på och vad man behövde öva mer på. Men framför allt behövde jag (för mitt dåliga självförtroende) få höra vad jag hade gjort bra och det var han kanon på.
Rei har alltid funnits där för mig om jag har behövt och även nu efter att jag ej spelar i hans lag längre så hör han av sig och frågar hur det är och vi snackars vid ibland även om det inte är så ofta. Han har även fått iväg med på saker som får mig att må bättre. Hajälpt mig till något bra och det är jag sjukt tacksam för och jag tror inte jag hade tagit tag i saker som jag faktiskt gjort nu om det inte vore för hans hjälp och hans puschande.

En person som Rei borde alla ha att snacka med för man kan inte alltid bära allt själv hur löjligt litet problemet än är. Och han bryr sig alltid om alla!



bild på mig och Rei's livsfarliga hund :P hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0