3: Om en väldigt nära vän.

En väldigt nära vän till mig är ju Elin :)
Det finns många andr med men ingen som jag har gjort så mycket med och som jag varit så nära vän med så länge!

Vi har varit bästa vänner sen vi gick i 8an. Då sa alla till oss att vi inte var bra för varandar. Men pyy fick alla. Det var vi visst de :)

Tillsammans har vi tagit oss igem jobbiga stunder, spelat fotboll, varit på semester, tagit hål i tungen, tatuerat oss, tagit körkort, flyttat och även flyttat hem :Å
Jag glömmer aldrig när vi rymde på moppen, Elin körde å jag hade gips :) hahaha. Hur kul som hellst., Jag kommer heller aldrig att glömma när vi alla gånger precis innan vi kommit in i halmstad fått för oss att A& skulle vara roligare än skolan och därför vänt i nästa rondell :)
Jag kommer inte heller glömma när vi varje kväll efter att ha umgåtts en hel dag i skolan ändå satt i telefon flera timmar. Våra föräldrar var tokiga och för att ingen skulle bli arg så ringde jag först elin, la på direkt och så ringde hon upp mig. (eller tvärt om) för då trodde våra föräldrar att det var den andra som ringde. hahha.

Många gånger har vi luggit nere på bryggan hela dagar å kvällar,snackat skit, fiskat och skrikit allt vi kan i skräck varje gång de nappade. hahha. Hur ofta vi än träffas så har vi alltid sjukt mkt att prata om.

Många gånger har vi varit osams, men det hör ju till. Alltid har vi blivit sams igen samma dag.
Vi har gått i skolan ihop ända sen 7an. och har snart tagit oss igenom högskolan ihop med!
En vän som Elin borde alla ha! Hon är sjukt bestämd och blir liiite arg om det inte blir som hon tänkt sig :) Elin bryr sig även om alla och är sjukt bra på att få en att må bra! Med Elin skrattar jag alltid och har alltid roligt! :)
Det finns så sjukt mycket bra som jag skulle kunna skriva här! Men jag håller mig till liten del av allt :P
Jag hoppas att vi alltid kommer att vara bästa kompisar, att vi kommer ha många fler roliga stunder ihop!


-"vill du ha en sax?"
-"ja, vill du?"
Samtlet som tog oss till bästa vänner!




Denna tatuering har vi gjort tillsammas för att vi var starka och för att vi tillsammans tog oss igenom en jobbig tid fast att alla just då var emot oss! men vi ger aldrig upp, och tack vara det är vi där vi är idag! tillsammans är vi starka!






Jag älskar dig! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0