2: Min familj!

Här va det tänkt att jag skulle skriva om min familj!
jag tänker skriva om båda!!

Min riktiga familj består av pappa, mamma, bror och syster.

Pappa Sven är hård men snäll ibland ;) vi kommer inte jättebra överrens och bråkar ofta men vi har bra stunder med. Pappa är väl den ända som tror på att det kommer bli något av mig.

Mamma Eva kommer jag inte just för tillfället heller speciellt bra överrens med. Men hon är för snäll, jag tjurar lite så får jag som jag vill. Det tycker jag iof är bra. Mamma är den som skämmer bort mig mest.

Bror Mathias är två år äldre och har velat döda mig många gånger. Trotts att vi är väldigt olika så kan vi ha sjukt kul ihop. Det som är bra med att ha en storebror är attd em alltid hjälper än :) En trygghet!

Syster Marica är tre år yngre och är egentligen ganska snäll. Hon är sjukt lättövertalad och vi kan ha roligt ihop fast vi bråkar mesta delen av hennes få vakna timmar ;) Ica och jag tänker ganska lika och henne är bra att ha med sig när man ska shoppa. Och så är hon bra att ha när man vill ha någon att retas med! :)

I min familj har vi även en katt som heter Curry, och som jag fick efter att jag hade opererats en sommar. Han är den lataste jag vet och ger mig allergi! Annars älskar jag han faktiskt.
Vi har även massa fiskar i familjen med. Men dem är inge kul att skriva om.



Min andra familj är en helt underbar familj som jag kommit nära den senaste tiden!
Den består av Daniel, Cissi, Saga och Melker. 

Daniel är en person som bryr sig väldigt mycket om alla runt sig och som alltid får en att le. 

Cissi är en brud full med ideer och som alltid har bra råd och tröstende ord att ge. 

Saga är en stark tjej som tål de mesta och kan allt. Saga har viljan alla önskar sig och är väldigt snäll.

Melker delar gärna med sig av allt och har en väldigt bestämd vilja även han :) Melker är även en av de mest kramgoa barn jag träffat. 

Även denna familj har katt, två stycken dessutom som är ybermysiga :)


Det är dessa två familjer som alltid måste stå ut med mig :) å det är jag glad att dem än så länge gör :)




"du viste nog att jag hade mina skäl, ett sätt att ge, ett sätt att ta!"
-LW <3




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0