sjukling

Tisdag eftermiddag blev inte riktigt som planerat. Dock blev det myskväll hos familjen Underbar. Sov även där.
Onsdag va det upp (för tidigt enligt mig) och åka till Elin för att sen fara vidare å fixa pass till mig och sen jönköping för att shoppa.
Och idag när jag vaknade så vra jag ännu mer förkyld än dagarna innan då jag varit de lite bara. Så jag va bara uppe å åt snabb frulle med Ica. sen sov jag till Elin kom hit och hämtade mig, vi fiskade i mitt akvarium och sen så var vi i gislaved på bus och lite så. gick inte som vi hade tänkt oss :P hahha.
nu har jag såklart mer feber och känner mig död.
Typiskt det som står shopping på schemat imon :(
Nu ska jag iaf dra på en mysig film och kolla.

Och för övrigt har ja blivit kär i en snygging på tv :P hahha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0