Mina snuttisar

Jag måste bara börja med att säga att jag älskar min nya mobil, men jag kan ändå inte riktigt lägga bort den andra. Det är likadant varje gång för mig. Min gamla SE W810i har jag inte heller kastat bort. Herregud den är ju skit söt varje gång jag ser den :) och det är min SE c902 med. Tänk så mycket de har betytt för mig. Kan ju inte bara lägga undan dem, då blir dem ju ledsna :/

  


Usch nu mår jag lite dåligt faktiskt :/
Men det är nog dels för att det är skola imon, och en antt i halmstad för skola på tiddagen med.
Idag har jag pluggat i typ 10 min, sen gav jag upp. Bra jobbat.
Men först idag körde jag ju bror till tåget. Sen tog jag med Hilda, Saga och Melker upp till ås och åkte skridskor. Fasen vad kul det är :) Sen åkte vi alla hem till mig och bakade chokladmuffins, vaniljmuffins och pippis banansockerkaka :) Mums. Sen hade vi mys fika. 
Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på I taket lyser stjärnorna. :)

 


"I min värld får jag göra som jag vill"
-LW <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0