Min helg!

Min helg började med att jag åkte till bredaryd där mamma mötte mig för att lämna Saga och Melle till mig.
Vi åkte vidare till Majmaj för att senare åka vidare till Buseryd där vi kollade på Daniel och revyn.
Hem till majmaj igen och efter lite bad och tv mys så gick vi och la oss.
På lördagen for vi till Leo's i Växjö. Alltid kul :)
Sen när vi kommit hem till Majmaj igen och varit där en stund så körde vi Cissi till Buseryd och sen hem till mig för att ha myskväll. 
Blev film, tacco, chips och mer film. Och sen tränade vi lite med :P hahhaa. Lekte massa med. 
Sen hem till Saga och Melle för att läsa saga och sova. Vi somnade alla i samma säng, trångt med mysigt. 
Söndagen steg jag upp tidigt och åkte till Elin för att sen fara vidare till Hestra för lite åkning. Blev blades till slut. Hade en bra dag och åt upp alla Monicas bullar :) Sen åkte jag hem till familjen Underbar igen. Åt mat och spelade gameboy, men jag och Melle somnade.

Jag har helt klart haft en fin helg :)


(bilden är sen förra året när vi var på skidsemester)




"När vinterna gömmer dina spår så att du inte hittar hem, när du är vilsen i en vinternatt igen,
 kom ihåg mig då!"
-LW <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0