Lika bra som vanligt men snyggare!!

I fredags var Elin och jag å shoppade :)
På kvällen åkte jag hem till familjen Underbar och sov där!

Lördag busade vi och sen åkte jag hem för att fixa mig och sen fara vidare till Elin för mer fix och förfest.
Sen åkte vi till Gislaved på förfest. Aja, de va ju som det va.
Åkte fet bli as länge inne i Gislaved innan vi åkte till parken där BJÖRN skulle vara :)
Vi hade fett kul. Iaf jag. Bra dricka och bra musik.
Självaste Björn och det där jävla bandet, dom va lika bra som alltid men Björn och Jonas var lätt snyggare än vanligt. Speciellt Björn :) Fick en svettig kram av han med ju :)
När björn hade gått va det klackarna i taket igen. Fan vad Elin och jag hade kul :) <3
Träffade massa roligt folk :)

Söndag var jag uppe tidigt. :) Duschade och fixade, sen var jag ute å gick. Sen blev det grillning vid sjön med familjen J. Mysigt!
Denna dag sa vi även grattis till Mattis som fyllde år :) Så än en gång, Grattis bror!!!
Kvällen spenderades hos fam Underbar och sov även där.

Idag har kidsen lekt här hemma :) Och nu ska jag å Hilda åka och shoppa med mamma!




"berusad av din kropp och allt för många glas på ett satans vilt kalas!"
-LW <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0