don't cry

Jag längtar hem.
Kom hit till H-stad idag för att börja en ny kurs.
Kursen känns bra fast jag hatar sånt här så fattar inte varför jag valt de :/

Efter skolan stack vi till Unnaryd för att hämta min OnePiece som hade kommit dit.
Jag ÄLSKAR den redan :) Nästan hemma ju :P men vi var bara där och vände, men då ville jag nästan bara hem. Men alla saker var kvar här i H-stad. Vi ska sova här tills fredag :/

När jag städat druckit mitt sista vin i mina älskade pippiglas så gjorde jag kyckling och ris till Elin och mig. Sen har vi kollat Wallander :)
Kurt är ju fasen snygg :) Jag är nog kär i gubbar :/ Manliga och söta, men dock har dom nog skrynkliga snoppar. Usch, jag som är rädd för vanliga snoppar skulle ju sjutton dö om jag såg en gubbsnopp.

Nog om snoppar nu när elin gått och det är tyst och mörkt och dags för sängen senare. Då blir jag lite rädd, deppig och vill hem.
Då saknar jag familjen Underbar fast jag träffade dem senast igår och fast jag egentligen haft en bra dag så blir jag lite ledsen och vill inte vara med i livet mer.

Tur att jag har Elin här annars hade jag dött alltså. Och tur att LW ska rädda ännu en kväll för mig. Han sjunger mysigt för mig varje sömnlös natt. Som just nu är varje natt :(

 





"nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen"
-LW<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0